O alta zi dupa o noapte rece!

Au mai trecut cateva zile si pana la urma... si unele nopti. Se pare ca vremea merge in continuare in tandem cu starea mea de spirit. Destul de neplacut ca e frigut si ploua. Dar pana la urma nu e de mirare..... A veeniiiitttt toamna!!! Un anotimp destul de frumos daca stii sa admiri frumosul in tot ce te inconjoara. Poate o sa aberez din nou pe aici... dar ce conteaza? oricum ceea ce scriu e inteles de putini. Ce pot sa zic.. cei crescuti in puf, cei care au avut tot ce si-au dorit de mici nu pot nici sa inteleaga ce scriu eu pe aici, nici sa simta ceea ce simt eu. Dar pana la urma desi nu am avut tot ce am vrut, ciudat si paradoxal ma simt implinit. Nu banii si nu faptul ca sunt inconjurat de sute de fete zambarete(dar false) ma face sa fiu implinit, nici banii (poate aici multi or sa zica ca sunt nebun) ci mai degraba ca sunt inconjurat de oameni(putini... cred ca pot sa ii numar pe o mana sau doua), oameni adevarati, nu falsi si pe interes si faptul ca fac ceea ce imi place. Sunt roman si uneori e dureros faptul ca nu ma regasesc in povestile lui Creanga ci mai mult in rap underground si urbansoul. Golurile din stomac se simt.. dar sunt in cautare de "portari buni":P :D Stai si te gandesti ca trece timpul si nu stii ce sa alegi.. Sa te angajezi sau sa furi? ca pana la urma toti fura si legile te fura pe tine oricand... E greu sa alegi sa fii cinstit, sincer si onest cand toti trag pe tine... Cred ca traim intr-o tara cu prea putini artisti si mult prea multi hoti ca sa mai fii cinstit si totusi... Durerea te maturizeaza, te invata sa citesti printre zambete si randuri. Stergi o lacrima, nu poti sterge amintiri dar totusi mergi mai departe, cauti fericirea pana la sfarsit si ce naiba... nu ai timp de regrete cand tragi linia. Sunt mandru ca lupt in continuare si am curaj si reusesc sa las ceva bun in urma mea si poate incet reusesc sa schimb lumea pic cu pic (pic pic pic...picatura chinezeasca :D) Oricum fericirea-i cantarita in baloane de sapun iar ele se sparg cand visele ti se prefac in scrum!